Sählyäijät etsii uusia pelaajia

Laji on salibandy,sähly ja joukkueen kotipaikka on Helsinki Maunulan liikuntahalli. Joukkueeseen kuuluu 32 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Tähän joukkueeseen mahtuisi pari huumorintajuista MAALIVAHTIA koska pahveja vastaan on erittäin tylsää pelata.

Jos haluat mukaan toimintaan jossa suurimmat tavoitteet ovat kunnon ylläpito pelailu lähinnä omalla jengillä ja joskus ystävyysotteluita toista vastaavaa porukkaa vastaan niin tämä on tilaisuutesi.

Elikkä vuorot ovat maanantaina klo 17:30 ja sunnuntaisin klo 11:00 Maununalan liituntahallissa Maunulanmäki 3.

Tässä porukassa tämä on suhteellisen halpa harrastus koska tämä on kaupungin liikuntatila ja seura on ry-muotoinen. Maalivahdit saavat pelata ilmaiseksi :-)

T: General Manager Mikkonen & Assistant Sihvo

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 16 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Sählyäijät: kokoonpano